Yhteinen kieli on vuorovaikutuksen pohja. Hymy merkitsee paljon, vaikka erinomaiseen asiakaskokemukseen se harvoin yksin riittää. Kysymykset ovat palvelun ja oppimisen edellytys.
Tarjoamme työntekijöillemme suomen kielen koulutusta osana henkilöstön koulutusohjelmaa. Opettaja tuo asiakaskokemusosaamisen valmentaessaan niin hoiva-, ravintola- kuin siivoushenkilökuntaa. Kaikkia osallistujia yhdistää halu kehittää ammattiosaamistaan kielitaidon kautta.
Tyytyväisyys työhön syntyy arvostuksesta ja kehittymisestä. Lisääntynyt kielitaito ja ennen kaikkea rohkeus käyttää sitä kasvattaa ammattiylpeyttä. Oppiminen tapahtuu arjessa ja viikoittaisilla koulutustapaamisilla on tärkeä rooli oppilaiden aktivoimisessa käyttämään suomea eri tilanteissa. Rohkeus auttaa ja pyytää apua on oppisen ja palvelun kultainen ohje.
Suomen kielen opettajana toimii Kiril Mattila Spring House oy:tä.
Merikartanon ja Puistokartanon asuntotilanteista
Kysy vapautuvista asunnoista. Tällä hetkellä meillä ei ole pitkiä jonoja. Ole yhteydessä, kerron mielelläni lisää asuntotilanteista; vuokrauspäällikkö Ulla-Mari Helenius, 050 366 2542, ulla-mari.helenius@elpy.fi.